måndag 21 januari 2008

slö dag!

hej allihopa !
idag har jag haft en slö dag, har inte alls mått bra men det blev bättre nu fram i mot kvällen !
jag har haft ont i huvudet hela dagen ! legat större delen av dagen inget alls roligt !
men jag gick en lång prommenad med vovvarna i ca 30 minuter i skogen i morse och jag har tränat nu på kvällen 20 minuter på maksinen, svetten bara rinner vilket måste betyda att kroppen svarar ganska bra !
i morgon ska jag på friskis och svettis, det ska bli skönt, ångrar nästan att jag inte gick dit i söndags. men man måste ju få vila ibland också !
men i morgon är det dags att köra hårt igen och då ska michelle äldsta tjejen i familjen följa med... får vi se vad hon tycker...
jag hoppas att jag kan fortsätta med friskis, och att syrran vill fortsätta. nu har jag bara 2,4 kilo kvar att gå ner innan jag är nere under hundra, sen har jag ju ett antal kilo till typ 35. men jag är ganska snart halv vägs...
6 hg till så är jag halvvägs, då har jag gått ner hälften av vad jag ska ner på fyra månader! känns så himla skönt !

jag skriver mer i morgon, för nu ska jag ringa till min mamma och små prata lite och sen ska jag älda och duscha....

kram och på återseende !

Inga kommentarer: