måndag 23 augusti 2010

trevlig fika stunder och bullbak !




ja... idag bestäme jag mig för att vara lite social.
det va ju ett tag sen jag kände ens för att träffa folk.
barnen och familjen går ju bra men jag har nog försummat mina
vänner en hel del ! men jag antar att det blir så när man är trött oc
h gravid.
man väljer att klara av det viktigaste sen får resten lixom vänta !
ochtyvär kan det ju påverka många. men dom vänner som är äkta vet ju oftast
hur det är och är stöd i alla fall !tette va ju här för någon vecka sen ca och det va skoj tro
ts att Leo va så tröttsista timman så han gjorde verkligen allt han inte skulle !
tyvärr fick jag ju heller inte se hennes lilla minsting mio vaken. men d
et blir fler gånger hoppas jag ! bara synd att det är många mil mellan oss...
och så idag messade jag kristin vid halv sju och fick svar vid tio tiden att vi kunde ses så då skulle Leo bara få sova middag. så vid halv ett hugget va vi hos kristin.
kul att se henne och hennes lilla mage.
hon är beräknad till den 22 oktober tror jag ! men är redan lika stor som jag typ !
så häftigt att alla magar är så olika !jag har nu 15 dagar kvar till beräknat datum.
men jag skulle helst vilja få ut den lilla nu ! idag har det kännts som om jag har läckt vatten. men jag vet inte tror det bara är inbillelse.
mina sammandragingar är som vanligt ! varken mer eller mindre !
i samma veva som vår lilla bebis kommer så ska även petris ena syster ha bebis. hon ska få en pojke har dom kollat upp ! kul med en jämngammal kusin även om dom förmodligen nästan aldrig kommer att ses och inte tala samma s
pråk !

jag bakade bullar idag också !mamma kom och fikade mitt i bullbaket så hon ville hjälpa till hon med !och dom blev fluffiga och goda. och fina !mina skoltjejer första skoldagen !!!


nej nu är det dags att ta en snabb dusch sen sova !!!
är så trött att jag ser dubbelt....


kram och god natt !



Inga kommentarer: