måndag 30 november 2009

idag är det måndag och start på en ny vecka.
leo och jag har varit ute med svea och vi har
lastat in ved.
och plockat i ordning i köket !
mycket mer än så har vi inte gjort.
men det är helt ok !
jag känner inte för att göra massor idag ! blir att tvätta och fixa lite !
sen blir det att laga mat och så...

all pynt är uppe och mer än så här blir det nog inte !
så vida jag inte ska byta gardiner i tjejernas rum.
igår bakade vi lussikatter och pepparkakor.
tyvär glömde jag ta kort.
leo va med och hjälpte till med lussikatterna.
sen på kvällen fikade vi och tände första ljuset och alla barnen fick sina
adventspresnter.
mysigt va de !


nu ska jag söka på nätet efter billiga digital kameror....
någon som har någe tips så säg till !!

skriver snart igen !

puss och kram !



Inga kommentarer: