söndag 22 november 2009

starten för julklappsinköpen !

japp... vi startade med inköpen av julklappar igår.
och neej det va inget skoj alls.
det va väl skoj att åka till ikea och så. men att göra av med
en massa pengar är inte roligt !
men vi handlade lite julklappar och lite barnsäkerhet på ikea.
tony och petri mötte upp oss där. så petra och jag
gick på ikano huset medans petri och tony gjorde biltema.

jag inhandlade en liten teshirt till leo som sa
daddy foreverpå.
jätte gulligt. och så hittade jag ett par tossar för en tia så dom fick också
följa med hem. sen köpte jag ett par sametts tights till mig själv för det
har jag velat haft ett tag !

på ikea handlade vi lite julklappar dels till leo och så lite annat.
så leos klappar är nästan klara. eftersom han fyller år knappt tre veckor efter jul så måste man ju tänka på det också !
så lite smått och gott till honom blev det !
det blev en hel del ljus och sånt till oss själva. eftersom jag tänder en hel del ljus nu på hösten för att slippa höstmörkret !


idag har jag plockat här hemma och förberett inför att tjejerna kommer hem.
felicia har ju namnsdag idag så vi ska fika lite när dom kommer.
jag hade inte köpt någon present så jag tog ett av julljusen som dom skulle få senare. och slog in i ett fint paket ! jag tror hon tycker det är helt ok !
jag har även tänt massa ljus och gjort mys.
Leo har sovit ca en timma nu så då har jag passat på att kolla tradera...
skönt att slappa lite med datan ! man kan ju inte hålla på och städa hela tiden !


nu är det ca en halv timma kvar tills tjejerna kommer.

nu i veckan blir det att besikta bilen i morgon måndag och hoppas att den går igenom !
sen på torsdag blir det bvc.
så lite att göra i alla fall denna veckan !
jag skaäven försöka inhandla petris julklapp oh lite annat....
tänkte passa på när jag är i sörping på torsdag !

neeej nu är det dags förlite kaffe och snart dags att putta lite på leo killen så han inte sover för länge !!!


skriver snart igen !

puss och kram på er !


Inga kommentarer: