lördag 27 februari 2010

baskade huvud.....

vaknade i nat med världens skallebang.
och det värsta är att jag inte har panodil hemma.
så man får göra det bästa av det ...
hålla ut och hoppas att det går över snart !
leo va vaken och bökade runt en stund vid tre hugget i natt
och jag kune inte riktigt sova då på grund av skallen.
nu känns det något bättre. men inte mycket !

har hunnit med att elda och ätit frukost.
och fixat i ordning leo.
så alldeles strax ska jag duscha.
tänkte föreslå för petri att vi skulle åka till loppis.
och kanske busfabriken! eller något.
jag känner inte för att sitta ensam..
egentligen skulle jag baka, men det verkar inte bli så många som kommer
så då kan jag lika gärna laga en middag.


nej... nu ska jag fylla på pannan... och hoppa upp i duschen !
och piggna till !

ha en bra dag !

puss kram.....


Inga kommentarer: