lördag 13 februari 2010

fy vale. nu snöar det igen !
det är bara mellan fem och tio minus. men det snöar och blåser !
och det gillar vi inte !
idag ska vi hålla på med veden här hemma. vi fick hem ett lass igår !
så alla i familjen ska hjälpas åt.
och med tanke på vädret så är det inte alls kul!
men ett måste !
i morgon åker felicia till spanien och michelle åker hem till lena så det är bara idag som vi är full styrka.
jag ska hjälpa till så mycket jag kan.
det blir väl att klyva för min del !
jag har ju leo samtidgigt så det är ju inte det lättaste att jobba.
pluss lilla magen så jag tänker inte lyfta as tungt !
jag får stå för fika och matlagning och lättare uppgifter som leo kan vara med på !
sen kan tjejerna titta till honom medans jag kör klyvning en stund.


jag är så trött på denna vinter och längtar som bara den till våren !
varmt och skönt...


nej nu är det dags att sätta fart !

skriver snart igen !

puss och kram !

Inga kommentarer: