tisdag 20 april 2010

rastlös!

ja idag är jag rastlös.
hade gärna hittat på något.
för det va ju tanken på morgonen !
petri sa att han skulle träffa jobbcoachen
så då tänkte jag att jag kunde fika med kristin.
men sen blev inte det av . så då blev jag så besviken.
mötet med jobbcoachen är på tosdag.
så det blev ingenting idag. och om jag vetat det kunde jag åkt och fikat med min vän tette. men i stället blev vi hemma.
trsit som tusan !
får se hur det ser ut i morgon.
vad som ska hända då !

jag har ju även lovat barnen att vi ska åka till sörping
så dom kan sälja majblommor där !
får se om vi gör det på torsdag !

tänkte jag skulle ha köpt penseer idag men det fanns inga i affären !


just nu sover leo och petri är på utvecklingssamtal med ellen och hasse är med felicia där så jag sitter i lugn och ro med datan !
så otroligt skönt måste jag säga..
leo har varit lite argsint i två dagar nu . han är nöjd ochglad om han får vara ute och leka eller i källaren !
suck... han har i alla fall humör !
hi hi !


nej.. nu ska jag sätta på nytt kaffe.. !

kram på er !

Inga kommentarer: