måndag 28 juni 2010

sommarvärmen !

ja den tar verkligen på krafterna denna underbara sommarvärme.
man orkar inte med allt man skulle vilja.men man njuter mer av trädgården och barnen och havet och naturen.
så jag måste säga att sommaren har en lugnande effekt på människan.
i alla fall på mig !
och barnen njuter ju. även om dom blir lite tröttare än vanligt och kanske gnäller ibland.
men i helhet så njuter dom av all bad och uteliv de kan ha nu!
särskilt Leo som absolut inte alls gillar att vara inne.
han blir vansinnig om jag tar in honom innan han anser att han haft tillräckligt med ute lek.
så det blir mycket frisk luft för både honom och mig !och felicia och ellen är nog inte inne många minuter varje dag dom heller.
dom badar i poolen och cyklar och leker med kompisar och ja nu cyklar dom ju även själva till närmsta sjön. dom är väldigt aktiva ! och studsar studsmatta och ja..... man undrar var dom får all energi ifrån !
lite färg har man ju även fått faktiskt. men jag är ju ingen soldyrkare så det är inget jag arbetar för hårt med. allra helst inte nu då jag får sammandragningar om det blir för varmt.
här kommer några bilder .....



Inga kommentarer: