lördag 29 januari 2011

dopet!

ja i morgon är dopet som vi har räknat ner inför !
det ska bli skoj !
jag har förberett allt jag kan förbereda.
dopbukett, dopfikat, dopklänningen, och smörgåstårtorna och dukat i kvarngården och fixat allt där förutom servetter och sen måste jag köra bort glassen och tårtorna och de i morgon bitti.
jag måste prova kläderna på barnen i morgon bitti också !
just nu sitter jag och väntar på att äggen till smörgåstårtan ska koka klart så jag slipper koka dom i morgon bitti.....
det finns ju en hel del annat att göra i morgon. plus att jag skulle vilja att Leo fick sova en timma innan vi ska till kyrkan. då orkar han med festligheterna.....
annars blir han bara hyperaktiv och trött!


jag lovar att lägga ut bilder från dopet här en !
jag hoppas verkligen att det blir toppen !
vi ska ju ha en kantor som sjunger en jätte fin sång.
välkommen till jorden heter den.
och så ska Felicia spela tvärflöjt. nu i ro slumra in heter den .
en vaggvisa. så då kansek dom i kyrkan somnar... hi hi !
och efter fikar vi allihopa i kvarngården ! det ska bli så kul ! hoppas jag !

sen är det bara åtta dagar kvar tills vi åker till finland så efter dopet blir det att skriva packlista och packa och planera det !
det blir spännande och se om vi får in allt i bilen och hur det ska bli på båten !
men det blir säkert bra !


nej.... nu är det dags att vila....
slänga sig i soffan och planera allt i huvudet igen inför dopet så att man inte glömt någe....

sov gott allisammans !

kram !

Inga kommentarer: