söndag 2 mars 2014

11 dagar kvar

jag trodde nog aldrig att jag skulle få säga eller skria detta.
förra måndagen ringde jag vårdlotsen och frågade om jag skulle få min operation någongång?
hon på vårdlotsen skulle ringa upp inom en vecka och meddela om hon kunde hitta någon lämplig tid.
hon ringde samma eftermiddag.
och sa att den 14 mars skulle jag få min operation. så snart !
lätt panik, enorm lycka och en massa massa rädsla och lycka och ja, känslorna är många....
men nu är det på gång i alla fall.
tyvärr så är jag ju fortfarande hostig. så jag gör allt för att kurrera mig så att operation blir av. är rädd att dom ska ställa in den .

så fredagen den 14 mars på min systers födelsedag klockan sju på morgonen ska jag infinna mig på US linköpings sjukhus. hur dags operationen blir vet jag inte.
mamma ska skjutsa mig dit.
och jag hoppas verkligen att det går smidigt. jag är så nervös inför narkosen.
men sen när allt är klart kommer jag ha min nya snygga mage.

bilder på före och efter kommer naturligtvis sen.

//Elin//

Inga kommentarer: