onsdag 7 maj 2014

bättre och bättre!

dagarna går.... och i morgon är det 8 veckor sen operation. jag börjar känna att det känns normalt igen.
jag känner sällan någon smärta.
och jag kan träna på ganska bra på crosstrainern utan att det gör ont.
magen börjar forma sig ganska snyggt och jag kan tänka mig att om jag går ner ca 10-15 kilo så kommer den se riktigt snygg ut.
allra helst om jag får börja magträna så jag kan forma magen.
det ska bli kul att få komma igång.
jag är igång med crosstrainern och lite lättare boxning och lite zumba. men det ska bli skönt att få komma igång och köra ett riktigt rå pass. det har jag saknat.

nu bär det snart av till jobbet.
ska ha en elev med mig idag som ska lära sig av mig....
kul !

ikväll kanske jag tar mig ett zumba pass på gymmet med kristin.
jag är bra sugen. men känner att tiden inte riktigt räcker till allt jag vill borde och ska göra !

nu är det dags att dra sig till jobbet !

//Elin//

Inga kommentarer: