onsdag 18 juni 2008

veckan gick visst tok snabbt !

hej !
hoppsan va veckan gick snabbt! jag har inte skrivit på flera dagar och nu är det redan torsdag. i morgon är det midsommarafton. idag är det torsdag och vi ska lämna barnen till deras andra föräldrar... inget skoj! jag hed hellre haft dom hemma, vad är en midsommar utan barn? blä!

i tisdag gjorde jag inget speciellt och igår va syrran här nere och hälsade på. hon tog med sig min fiskar och akvarie grejjor hem, så nu har jag inget akvarie längre, så skönt att slippa det. orkar inte ta hand omdet i alla fall. känns inte som om jag vill lägga tiden det behöver. så nu bor fiskarna hos min syster. ronja stannade kvar här så hon har sovit över. kan tala om att barnen inte riktigt kunde slappna av igår. först somnade ronja och felicia då väckte ellen felicia med att hon inte kunde sova, övertrött och grät, sen kunde inte felicia sova, efter att ellen somnat, så vid halv elva så somnade felicia också. stackarn.... sen morgon pigg som ronja är så slog hon öpp sina ögon vid halv sju och dom tre startade tv spelet vid sju. så idag kommer dom nog va härligt trötta och tjuriga. fniss!

hasse kommer och hämtar felicia och ronja vid två tiden och ellen och michelle fick komma efter fyra till lena. så då skjutsar vi in dom till fyra snåret. och efter det ska vi åka och storhandla mitt i detta härliga midsommar kaoset. mysigt ! eller inte !!
men kanskeär det skapligt på city gross eftersom et är sååå stort, men samtidigt är det barnbidrag och pensions utbetalning idag så man ska aldrig säga aldrig ! fy! men gör man bara det man ska och tar det lugnt så går det nog bra !
jag skrev nota igår, menjag får nog korta av den lite, för det blev lite mycket, även om vi behöver det mesta. men man ska ha råd också !


nu ska jag kicka två av barnen in i duschen och sen ska jag också dit... skönt ! jag har ganska ont i ryggen av någon anledning ! så jag tänkte ta och värma den lite !


jag skriver säkert någongång i helgen !

kram och glad midsommar på er !

1 kommentar:

Maddiz sa...

Trevlig midsommar önskar jag dig!
Kram Madde