fredag 18 juli 2008

tidig morgon i ensamhet !

god morgon på er!
här sitter jag och myser med mitt kaffe en tidig lördags morgon ! eller så himla tidigt va de inte jag gick upp, runt halv åtta. men ingen i min familj har lyckats komma upp ännu mer än jag! så det blev en ensam frukost framför datan i morgon stundens lugn, bara mina morgon pigga vovvar som kom och ville pussas lite för att sen somna om !
idag är det lördag och jag njuter av att hela familjen är hemma.... känns bra. inget skojjigt väder ute, men dagen kan ju bli kanon för det ! blir nog kanske inte att åka och bada, men kanske åka och köpa glass eller något annat mysigt !

petris kompis hasse ska komma hit och fika idag och hämta lite saker som är hans. jag vet inte hur dags han kommer, men det märks. kan ju bjuda på lite paj kanske, jordgubbspaj, barnen brukar ju uppskatta det !

för min egen del så mår jag ganska bra, men misstänker att jag fåt urinvägsinfektion, inget skoj alls, menjag ska försöka uthärda till måndag, nu är det ju ingen mening att ringa vårdcentralen i alla fall. men det känns inget skoj ifall det bryter ut på allvar. man kissar ju ändå hela tiden när man är gravid. och nu kissar jag ännu oftare men det kommer inget. snyft !
trevligt samtalsämne!!! *nej*

jag hoppas att dagen kommer att bli bra. och att eran blir det med, trots et trista vädret !

kramar på er allihopa !

Inga kommentarer: