måndag 7 juli 2008

tidigt å morgonen !

goder morgon allihopa !

idag väckte min kära sambo mig halv sex.. med ett leende och en puss... men det känns inte lättare att vakna för det ! *fniss* så dags ska man sova!
jag skulle skjutsa honom till jobbet för att vi ska åka till storstan i eftermiddag så vi ska åka när han slutar och då måste jag va på hans jobb och hämta honom, så vi kommer iväg snabbt.... men jag är sååååtrött. vill sova ett antal timmar till !

klockan fyra ska jag hämta honom. och jag känner att jag hinner vila ett tag innan så det är skönt ! jag ska försöka komma ut på en långis med vovvarna också, det va skönt att göra det igår.... det tyckte nog dom också ! och jag glömde att svea fyllde år igår... svea blev tre år igår... så idag sk ajag köpa present till henne. min lilla vovvsing ! måste ju fira henne...
diesel fyller i september om jag inte minns fel ! jag vet inte riktigt vad jag ska köpa, men ett gott ben kanske ! det gillar hon ju ! eller godis!!! hon är ju en godis råtta...

nu sitter jag och vräker i mig kaffe för att kunna få upp mina suddiga ögon. för jag är fortfarande trött som en gnu! kanske om man har tur att man vaknar till runt tio!! ha ha ! gick ju och la mig sent också så det blev inte många timmar i natt ! gäsp !

ska se om jag kan shoppa ett par byxor till mig själv idag, för det behöver jag verkligen... och så skulle jag vilja att vi köpte virke så att vi kan bygga om övervåningen. jag vill göra två rum av ett stort rum så att små tjejerna får ett varsitt. ! det skulle va skoj att överaska dom när dom kommer hem !
dom skulle bli super lyckliga för det ! vi får se! kanske att petri kan övertalas... det enda som han måste göra är att sätta upp väggen, slipa spackla och måla gör ju jag. och möblerar ! så kanske att jag kan övertala han ! vi får se !


nu ska jag ta och lägga mig i soffan en stund innan jag tar ut mina vovvar! men jag kanske skriver mer senare !

puss och kram !

Inga kommentarer: