söndag 6 juli 2008

regn regn och åter regn

hejsan !
idag vräker det ner en massa vatten från himlen, jätte trist. det va lite sol i morse men den försvann. och i stället kommer det en massa hemskt regn. vilket medför att jag är as trött.... skulle kunna sova ett helt dygn känns det som !
så med andra ord har jag verkligen i princip bara slappat idag. vi har varit ute med vovvarna, och jag har plockat in disken i och ur maskinen och plockat i ordning i köket och allt sånt, och jag har lagat mat. men inget anstängande utöver det !
jaghar vilat en timma i soffan.... det va skönt!

just nu sitter jag här vid datan och känner mig lite rastlös. vet inte riktigt om jag ska orka göra något vettigt eller om jag ska fortsätta slappa hela dagen ! det kan ju va skönt det med. så kan man sätta fart i morgon ! petri ska ju ändå jobba hela veckan 7-16. så jag kommer ju ha många timmar på mig att göra allt jag vill göra på ! jag hoppas petris försenade lön kommer snart så att vi kan åka och storhandla också... vi skulle behöva fylla på lite av mina grönsaker och lite annat !

jag kanske skriver mer senare annars skriver jag i morgon igen !

puss och kram från mig ! !!


Inga kommentarer: