lördag 5 juli 2008

saknar dom redan

fy... va knasig man känner sig när man sitter här hemma helt utan barn och vet att dom ska vara borta så lääänge ! det är en hemsk känsla.
men man måste ju låta dom åka och man måste ju vänja sig vid att dom inte alltid kommer att vara hemma hos sina föräldrar !
en helg går ju snabbt, men två veckor det känns som jääätte lång tid...men jag ska hälsa på felicia flera gånger....

nu har jag precis ätit frukost och druckit en skvätt kaffe. så jag ska snart gå ner och elda. jag tänkte jag skulle försöka städa lite idag så att man kan njuta resten av helgen. syrran kommer hit idag och vi ska åka ner till viken och kolla på lite folk. det är ju karnebåtfestival där. inte för att jag tror att det är något att ha, men syrran ville ner, så jag kan väl hänga på !
kan ju bli skoj ! petri ska jobba i källaren så att maskinen blir klar, han har ju lite beställningar att fixa. så det är lika bra att han får arbeta i lugn och ro !

syrran skulle väl komma vid sex sju haket om jag fattade det hela rätt. men vi bestämde ingen tid. vi får helt enkelt se. det som blir kul är att man har en anledning till att fixa i ordning sig lit extra dagen till ära. kan fixa hår och smink lite mer än vanligt ! det blir skoj !

nu ska jag sätta fart. men jag kanske skriver mer senare !

puss och kram och ha en bra dag !

Inga kommentarer: