fredag 4 juli 2008

nu åker de små liven!!!

god morgon !
idag är det fredag och mina barn ska lämnas till sina andra föräldrar ! känns lite jobbigt för den här gången ska dom vara där i två veckor. det är jätte låååång tid !
men man får försöka få dagarna att gå och tänka att dom kanske har skoj i alla fall ! fördelen för mig är ju att jag kan hälsa på felicia, hasse tycker ju att det är helt ok ! dessutom bor ju mamma och hasse grannar !
så idag klockan ett bär det av mot norrköping med vägen genom söderköping för att lämna allihopa ! jag är inte sugen på att köra bil i värmen, men allt går ju bara man vill.... får ladda ner lite bra musik och lägga in i bilen så man har lite . minneskortet rymmer ju en hel del låtar !

nu ska jag strax ta mina vovvar och vandra en liten sväng, sen ska jag sätta igång en brasa så jag kan duscha. för klockan tickar ju på, och ganska snabbt också när man vet att man har en tid att passa.
dagen kommer att åka förbi i världens fart och ikväll kommer jag slå ihop som en dö sill... så brukar det vara på fredagar... stackars petri inget skojjigt med en kvällstrött sambo som ligger i soffan och snarkar till filmen vi skulle ha sätt ! fniss!
men i vissa perioder i livet får man vara så... är ju i alla fall piggare nu än för ett par veckor sen ! så man ska väl vara nöjd....

nu ska jag sätta fart, men jag kanske skriver mer senare !

puss och kram !



Inga kommentarer: