tisdag 1 juli 2008

skapligt väder !

god morgon !
sitter här som vanligt en tidig morgon har varit vaken i snart två timmar, gick upp halv sju. så nu sitter jag och dricker lite kaffe, vovvarna är uppe med mig, små tjejjerna börjar så smått vakna och petri ska väl sova till tolv typ, han jobbade ju fram till fem i morse, men nu är han ledig ett tag, så himla skönt !
idag vet jag inte riktigt vad vi ska gör, jag ska fortsätta rensa lite ogräs från framsidan och plocka i ordning lite där. och jag ska gå med mina vovvar. annars vet jag faktiskt inte riktigt vad jag ska göra.
kanske kan man åka och bada en liten stund, det lär ju inte va så mycket folk där ute idag eftersom det inte är toppen väder.

igår va vi och fikade hos min kompis kristin, det va trevligt, men mina barn va inte så roade av det, noa kristins son bestämde så mycket över dom så dom tyckte han va jätte tråkig, men han är ju bara tre år, felicia tycker om noa, men det blev lite för mycket igår kände hon.
jag ska packa till barnen ska åka idag och i mo
rgon också, dom ska ju vara borta två veckor så det blir ju lite mer att packa än i vanliga fall.
och så får jag väl tvätta lite så att allt dom vill ha med sig är rent. jag ska även städa ovanvåningen tror jag, för barnen ska städa sina rum, och det behöver dom lite hjälp med, annars blir det inte gjort. dom behöver en puff i rätt riktning....


men nu först oc
h främst ska jag nog ta mina vovvar ut och gå. så är dom färdiga för morgonen ! det uppskattar dom nog !

jag kanske skriver mer senare ! annars får vi hoppas att denna dagen blir kanon!

kram !

min nya klänning/
skjorta ja
g fick
av mamma.

1 kommentar:

*Sanna* sa...

gud smal du är, hos mig går det mycket saktare...