måndag 30 juni 2008

tidig måndag morgon !

oh, gäsp stånk och stön, va jobbigt, jag va uppe halv sex i morse. fy, petri kröp ner strax innan och regnet drippade mot fönstret. jag bara inte kände alls för att gå upp ur sängen, fy!! alldesles för tidigt!!! men upp och hoppa och så fixa till sig så man såg lite mänsklig ut, kan ju inte skrämma i hjäl alla andra...
nåväl kvart över sju va jag i sörping och halv åtta blev jag stucken av blodtanten, som vanligt så hittade dom inte kärlen så det tog en bra stund och ett antal stick innan dom till slut gav upp och hämtade en butterfly kanyl som man brukar använda på barn, den brukar funka på mig, jag har tydligen väldigt tunna och fina kärl.
så nu har i alla fall dietisten sina prover och jag hoppas att jag slipper fasta någon mer morgon för det är inte skoj alls.....

nu ska jag börja ringa lite viktiga samtal och sen ska jag traska med vovvarna. annars vet jag inte vad den regniga dag ska föra med sig ! men jag hoppas att det blir en bra dag trotts detta droppande från himlen !!

hoppas att ni allihopa också får en kanon dag !

puss och kram !

Inga kommentarer: