söndag 29 juni 2008

fika och leki sörping !

hej !
idag har små tjejerna och jag varit i söderköping och fikat hos min mamma. det va mycket trevligt och vi pratade en massa och barnen passade på att leka med ronja i lekparken och klä ut sig och ha skoj !
jag va nere och kollade på syrrans hus, dom håller på och måla om det från blått till grått. det blir nog fint när det är klart det tror jag !
dom har fått det så himla fint i huset på så kort tid, jag skulle också vilja ha pengar att renovera för. men tyvär så finns inte de just nu ! men kanske senare i livet. nu har ju i alla fall petri jobb, vilket är helt underbart !

nu är klockan halv elva på kvällen och jag ska kicka michelle i säng och ska själv också ta den vägen... i morgon ska jag upp runt sex tiden för jag har ett läkarbesök halv åtta i söderköping, men barnen behöver inte följa med eftersom michelle är hemma och petri med, men han sover så michelle får hålla ställningarna tills jag kommer. och jag är ju tillbaka ganska snabbt, ska ta lite blodprov också när jag ändå är inne !

dagen har varit jätte bra, det enda som är synd är att petri jobbar, det är aldrig skoj ! men barnen är ju hemma och håller mig sällskap ! och vovvarna så klart !
nu ska jag släppa ut dom på tomten för en kvälls kiss sen ska jag sova ett par timmar !

men jag skriver säkert i morgon igen !!!


puss och kram allihopa ! natti natti !

1 kommentar:

Malin sa...

Hej!
Kul i rulans att prata med dig igår!!!! Saknar dig och våra promenader med söt hundarna!

Ha en bra måndag!
Kram