lördag 28 juni 2008

lördag! va blir det idag ?

god morgon !
klockan är nio ca. och jag sitter och dricker en skvätt kaffe och börjar så smått vakna! är ganska så pigg idag, gick och la mig ganska tidigt igår !

idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra. blir nog ganska lugnt tror jag ! jag vet inte om petri har tänkt att jobba i källaren för då blir det väldigt lugnt för mig och barnen, jag skulle vilja hitta på något hela familjen, men man vet aldrig ! vi har inte hunnit prata så mycket om sånt. igår sprang tiden i väg. petri va trött och jag orkade inte planera helgen, så det får vi väl göra idag. petri börjar ju jobba 21 i morgon igen. så han är ju bara ledig en kort stund känns det som !

det ser ut att bli en fin dag med solsken i alla fall, så man kan ju hoppas på det, för då skulle man kunna åka och bada, det är ju alltid uppskattat av barnen ! och det skulle va helt ok att spendera ett par timmar på stranden och bara ta det lugnt !

jag kan skriva senare och berätta vad vi beslutade. nu ska jag nog tända en brasa så jag kan duscha sen ! men jag skriver senare eller i morgon !

puss och kram !

1 kommentar:

Malin sa...

Hej!
Jag hoppas att ni fick en bra lördag...blev det nåt bad?! Är det inte kallt i vattnet?! Jag har semester v.30 och 31, då måste vi ses!!!Om inte förr!
Kram