onsdag 25 juni 2008

go morgon !!

här sitter jag igen med min morgon kaffe och skriver dagens inlägg på bloggen ! trött som tusan är jag... lite svag skallebang troligen för att jag gick och la mig sent i natt... och vaknade vid halv sju !

igår åkte jag till söderköping för att ta blodprover men dom fick jag inte ta eftersom jag skulle ha varit på fastande mage och det hade dietisten glömt nämna så jag måste åka tillbaka på måndag igen, men det gör inget. barnen fick ju leka med ronja en stund och jag fick fika med mamma och syrran, så det va en helt ok dag i alla fall !

när vi kom hem hade petri redan kommit hem från jobbet så jag började med maten direkt och så åt vi och sen tog jag hundarna och åkte till skogen. där plockade jag smultron medans vovvarna lekte... tänkte överaska barnen med smultron och dom blev glada. tyckte det va jätte mumsigt till kvällsmat!

nu ska jag gå och ta en huvudverkstablett och hoppas att det hjälperför jag har annat att göra än att ha migrän idag !

men jag kanske skriver sen. om inte miränen bryter ut !

kram ! och ha en bra dag !

Inga kommentarer: