måndag 23 juni 2008

regn regn och skallebang

god morgon !
fy vilken trist sommar det är just nu! ska det hålla på så här?
jag vill ha sol, värme och badväder... jag behöver klippa gräset och det går ju inte när det är så här ! fy !!!!!!

just nu sitter jag och slurpar i mig en kopp kaffe och försöker vakna till liv... skallen värker och just nu önskar jag åska. för då brukar huvudverken lätta och man brukar bli normal. det är ju tredje dagen idag som min huvudverk finns till ! fy !!!

usch va gnällig jag låter ! det va inte meningen! det blir nog en bra dag i alla fall.. jag ska tvätta lite idag och då får jag torka i tumlaren, men jag måste få lite tvätt rent så jag kör tumlaren, sen tänkte jag om jag skulle baka lite bröd också. det kan va skoj !och gott med nybakat till kvällen... petri är på jobbet, så tjejerna och jag är ensamma hela dageni dag me..... petri jobbar 7-16 denna veckan. nästa vecka är det natt... nu är han ju fast anställd och det känns ju kanon skönt... då vet vi ju att pengar alltid rullar in !så underbart !
igår betalade jag räkningar och det är ju mindre skojjigt att göra ! bara se pengarna försvinna så där ! nej, inget skoj alls...

nu ska jag ut i regnet med vovvarna så dom får morgon kissa på gräsmattan, sen ska jag nog elda... men jag kanske skriver senare igen.... och berättar vad dagen förde med sig !
kanske komer solen senare! eller åskan !!!

kram och ha en bra dag !

Inga kommentarer: