måndag 23 juni 2008

nyvaken...

godmorgon !
här sitter jag nyvaken med kaffe koppen och försöker vakna till liv denna måndags morgon, det blåser halvstorm ute, inget direkt sommarväder... blir säkert en skvätt idag med.
jag har fortfarande skallebang,inget skoj! jag skulle vilja få ett rejält åskväder och sen kan faktiskt sommaren få komma tycker jag ! nu har det varit trist väder i så pass många dagar.... undrar om denna sommaren ska bli lika trist som förra....

idag ska jag till arbetsförmedlingen på något skojjigt som heter basinformation. känns inte riktigt motiverande. men man måste ju gå dit om man stämplar så jag ska gå dit så slipper jag det på två år tror jag ! men fy jaghar ingen lust med det ! jag skulle vilja va hemma och klippa gräset och fixa i stället. men det får väl bli i morgon ! för nu börjar gräset faktsikt bli långt.... så det är dags.
på onsdag ska jag till doktorn och ta blodprover. kolla så allt ser bra ut.. så det blir väl ett rör eller två... ha ha !
sen har jag nog inte så mycket mer för mig denna vecka. det blir nog ganska lugnt. det är bara små tjejerna och jag hemma om dagarna, petri jobbar ju och michelle är ju kvar hos sin mamma. jag funderar över om jag skulle försöka hitta på något sätt att möblera om i vardags rummet denna veckan, men det finns ju inga bra sätt. så det blir att fundera en hel del innan man tar beslut!

nu ska jag gå ner och elda och sen är det dags att göra frukost till tjejerna. så ska vi alla duscha innan vi åker till arbetsförmedlingen...

men jag kanske skriver mer i kväll om det händer något skojjigt idag som jag kan berätta om !

ha en härlig dag !

kram !

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja visst var det gulligt av han, och vädret var bra det oxå bara en rejäl skur på hela dagen.
Vi funderar på skara oxå kanske iår lr nästa vi får se vad pengarna tycker för det är ju dom som avgör tyvärr. Hoppas du och Petri hade det trevligt utan barnen ändå.
Kraam Tina