söndag 22 juni 2008

nu är helgen över !

hej !
nu är klockan 20 och det är söndag och midsommar helgen är till ända.. va skönt...
idag har jag varit på kalas hos ronja, hon blev tio år. och fick en hel del skojjiga saker.
annars har jag i ärlighetens namn inte gjort så mycket.. jag har haft skallebang på grund av detta hemska lågtryck hela dagen och petri likaså. våra skallar gillar inte detta !
är lite bättre nu efter att jag hittade en panodil brus och kunde dricka upp. den smakade illa men hade effekt... skönt.
så nu ska jag strax fixa kvällsmat till små tjejerna som kom hem idag, michelle däremot ska stanna hos sin mamma ett par dagar till ! men det kan va skönt det med att bara ha små tjejerna och fokusera på och det kan va bra för michelle att få umgås med sin mamma ensam och se hur det är !

annars har denna helgen varit extremt lugn för oss. vi har sett lite på film och mysat i soffan och gått på mysiga långprommenader. så mysigt har vi haft det !

jag kanske skriver mer i morgon för nu måste jag göra kvällsmat och sen ska jag nog gå och lägga mig tidigt ikväll...
petri jobbar dag denna vecka och jag ska till arbetsförmedlingen i morgon ! inget skoj alls, men ett måste ! fy !

men som sagt !! på återseende i morgon !

puss och kram på er !




Inga kommentarer: