torsdag 21 augusti 2008

shopping !!!

oj vilken dag det blev..... började med att impulsivt klockan halv åtta i morse bestämma mig för att jag va sugen på att åka till stan. och jag vet ju att syrran alltid är shopping sugen så jag messa och vi bestämde nio hemma hos henne... kanon !
och vi åkte med hennes bil in mot stan och precis innan stan så gick den sönder.... fy fan, så de blev att bogsera den tillbaka till söderköping.
sen tog vi deras andra bil och åkte på nytt in till stan. och denna gången kom vi faktiskt fram ! tjohooo !!! maxi blev det... massor av rea fynd, och det är ju det bästa som finns, men som vanlligt så blev jag dum snål.... men jag köpte i alla fall ett par trosor och en mamma tröjja till mig själv och en brunkräm
ett par byxor till petri som han kan ha på begravningen för kanon priset 98 kr
1 par skor till ellen för 25 kr
2 par skor till felicia för 25 och 100 kr
namnsdags present till ellen och michelle
och nyckelringar till alla tre med deras namn på. så gulliga så jag kunde inte motstå....
michelle får ta lite pengar med sig till stan nästa gång och kolla efter skor... eller om vi åker in i helgen. det skulle också va skoj !

väl hemma så blev det utdelning av allt, och alla va nöjda och glada.... kanske i alla fall. jag tror det... skjutsade petri till jobbet eftersom moppen inte funkar som den ska ! tyvär så måste jag även hämta honom halv fem. men vid enstaka tillfällen så får man väl offra sig ! det värsta är väl att lilla bebbeli inte gillar tidiga morgnar så jag mår illa som satan och det va ett tag sen jag gjorde... fy alltså...
nu har jag varit hemma en och en halv timma och har hunnit äta och ge barnen mat, jag har också hunnit vila mig i soffan medans jag pratade med mamma i telen. skönt.... nu ska jag snart tänka på en prommenad med diesel och michelle får ta svea idag... jag ska inte ta båda samtidigt nu, jag är rädd för att ramla eller få ett ryck, så jag ska tänka mig för nu tänkte jag !

jag kanske skriver mer senare.... puss och kram på er !!!

hej svejs !!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Hej.
Vilken fin mage du har det är ju bara halva kvar nu känns som det har gått jätte snabbt. Du får ta med dig syster in o komma in till mig o ta en fika snart. Kram kram.
Hanna.

Malin sa...

Hej! Kul med shopping...!!!
Vad tråkigt att Petris bror gick bort.TRAGISKT!

Kram