måndag 25 augusti 2008

måndag!!!

hallå där ute !!!
här sitter jag, ganska trött nu, för jag har storstädat hela förmiddagen. känns väldigt skönt, hela nedervåningen är jätte fin och det luktar rent och gott i hela huset. men jag måste säga att det blir jobbigare och jobbigare att utföra allt man ska ju mer magen växer! fast jag älskar min mage ! *ler* den är sååå söt.
så här ser den ut idag !

visst är den gullig 1 fnisss!!!

jag längtar enormt mycket till dagen då bebisen ligger där på min mage. vill se de lilla trollet.
jag måste säga att det sista året som gått nu har varit väldigt händelserikt. operationen och viktnedgången och så gravid på det och ja bara en massa underbart ! kan man va mer nöjd.. ja de kan man förmodligen, jag kunde ju ha vunnit ett par miljoner så vi hade haft pengar som gräs och säkert kunde det ha varit fler önskemål... att ingen skulle dö eller va sjuk. nu har ju petris bror gått bort och ska snart begravas och det är ju en sak som känns väldigt jobbig.
jag hoppas bara att petris pappa och mamma kan gå vidare. lider enormt med dom ! fy va hemskt !!!!

idag ska jag nog inte göra så mycket mer än att städa och tvätta. hämta barnen om en timma och sen är det väl dags att fixa med maten innan petri och michelle kommer hem vid halv fem hugget. får se om jag orkar fixa något ute idag eller om det blir att ta det lugnt på eftermiddagen, jag vet ju hur ont i bäckenet jag kan få om jag far omkring för mycket! så jag kanske ska ta de lite lugnt senare!

så här ser jag ut idag
funderar över att klippa mig i morgon, jag har alltid håret uppsatt numera för att jag tycker det är så himla trist kan inte göra någon frisyr alls som det är nu !
vi får se, jag ska ju in till stan i morgon med mamma eller/och syrran, ska till rusta och köpa färg och till coop och hämta en tröjja jag petri glömde packa i kassarna när vi handla sist och så ska jag förbi öb tror jag. och så ska jag hämta sand hos syrran och ett par gips skivor. så nu måste jag komma igång med ommöbleringen i huset, känner mig jätte stressad. bebisen kan ju kommma för tidigt så jag vill inte lämna allt till sista sekund, och eftersom vi ska ha nyår så är det ju skönt om allt är klart innan december då det kommer jul och allt. fy va stressad jag känner mig !


nu ska jag inte skriva mer.... kanske skriver mer sen !

puss och kram på er !

1 kommentar:

Malin sa...

Hej!
vad fin din mage är! Hela du är fin iof:)
Hoppas att du har det bra!
Kram