söndag 27 september 2009

hela flocken samlad....

ja... nu har vi fått hem alla barn igen !
helgen har varit bra. även om vi inte gjort så där jätte mycket nytta !
idag har jag visserligen storstädat sovrummet. så det luktar så rent och gott här inne.och det är så skönt att det är ordning igen !
tyvär så har vi ju gymmet i sovrummet så det blir ju aldrig att det ser jätte
snyggt ute här inne.. men man kan ju göra det bästa av det !
jag byte gardiner så det blev jätte fint i fönstren !
och man blir ju så glad när det är fint och doftar rent.
Leo va med och hjälpte till i sovrummet.
väldigt skönt att han är relativt lätt att ha med sig i städningen !
bara att han blir rastlös om inget skoj händer på en stund.
men jag försöker ta fram skojjiga saker så han ska hålla humöret uppe !

i övigt idag så har jag packiterat massa tradera paket som ska skickas i morgon.
blir skönt att bli av med en del.
samtidigt i morgon ska jag försöka få in fler annonser.
man måste ju få in pengar på någotsätt.
jag ska även försöka hjälpa mamma med lite annonser.
på en månad har jag sålt för nästan två tusen. så de e ju helt ok !
det är ju inget toppen väder ute heller så då får man passa på med inne aktiviteter.
som typ tradera. Leo ska nog inte vara ute för mycket i denna hemska höststorm !


jaha...nej jag ska nog inte skriva något längre inlägg idag.
är lite trött också så skanog försöka få lite sömn i natt !
det är ju inte lätt ibland... Leo verkar inte riktigt kunna koppla av när det är storm ute. så han sover riktigt oroligt i natt och felicia har ont i magen. och det har hon haft till och från sen i torsdags. så i morgon blir det att ringa doktorn så dom får kolla på henne... magen kan ju vara precis va som helst ! blindtarm, tarmvred njursten. mens verk, ja, eller orlig för något...men det säger hon att hon inte är !
jag blir så orolig....
ska kolla lite på nätet va de kan vara...
nu ligger hon med varm havre påse på magen ...
så jag hoppas det blir lite bättre !
hasse hade en teori på att det kunde va laktos intollerans...
'jag vet inte... men det återstår att se.
i morgon ska hon undvika mjölk hela dagen s¨får vi se !

nej.. god natt på er!!!

kram kram !

Inga kommentarer: