lördag 26 september 2009

lördag!det blev inte så mycket av den !

ja... nu är lördagen alldeles strax till ända.
Leo sover i michelles säng just nu. eftersom hans säng är på övervåningen.
och jag ville sitta med petri vid tv en stund. kan vara mysigt att mysa ibland.
idag har vi varit och visat upp vår båt. men hansom kom och titta ville inte ha den.
så det blev en resa till ronny i onödan. men det va trevligt att hälsa på ronny.
så det gjorde inget.plus att svea fick springa lös där ute och det älskar ju hon !
så efter det packa vi och drog iväg in till stan !
vi skulle bland annat en sväng till Media markt. och så skulle vi kolla
efter jackor på cubus. till felicia och ellen.
men vi hittade inga.
vi passade även på att kolla på new yorker.
men vi hittade inga där heller...
så vi drog hemåt.
och på vägen hem stannade vi och köpte thai mat. mycket gott va de.
och nu har jag halva kvar till i morgon lunch...
kanon bra....


just nu sitter vi här och undrar vad vi ska se på tv.
jag kollar jackor på ellos. men jag har inte hittat så där jätte mycet!
men jag letar väl en liten stund till så får vi se !
ska be tjejerna titta också får vi se om dom hittar något som inte är hemskt dyrt som dom gillar.
så kanske jag kan köpa därifrån....

trött är jag !
för nu är leo väldigt rörlig..han går mellan möblerna och allt ska smakas, tittas på. kastas och se om det håller. ja hela världen ska undersökas samtidigt...
så ja.... jag sitter ju inte stilla speciellt mycket !
men han är underbart söt i alla fall. men man hinner inte med mycket annat än honom när han är vaken ! min lilla gosse!


neej.. mina vänner .... nu är det nog dags att ta kväller från datan !
mysa med min man... och sen sova gott...
så orkar man med morgon dagen också
då kommer alla tjejer hem igen !


sov gott på er!

ja just de...som svar till dig tina !
jagblir aldrig arg... eller väldigt sällan.
och jag uppskattar ärlighet och rättframhet...
gillar inte snack bakom ryggen...
så jag är glad att du skrev...
och jaa.. vi kände ju varandra bättre förr... synd att vi tappat kontakten lite nu !
båda har vi ju förändrats... men vi kan ju dricka kaffe någon dag i alla fall !
om du vill !
kram på dig !


och kram till alla ni som läser min blogg...

natti natt i !

2 kommentarer:

Tina sa...

Nä jag gillar inte skitprat heller och gillar ärlighet.
Javisst kan vi ta en kaffe, kan vara kul och få prata om allt som har hänt sen sist :-)

elin669 sa...

hi hi !!! neej skitsnack är jobbigt... tyvär finns det rätt mycket av det överallt....
men men... man får väl slå dövörat till ! trevligt med kaffe!
oh så mysigt för dig att du är nykär ju !