torsdag 24 september 2009

långpromenad....

ja , dagen till ära så blev det en timmas promenad runt gåstorpet.
det blåste ganska mycket i mellan åt.
men det va många bitar på vägen där det va lä tack vare skogen.
och då va det riktigt skönt.

nu sover leo middag och jag äter lunch här vid datan.
det blev rester till lunch. spaghetti och köttfärsås. ganska gott.
och med extra mycket tabasco. mums...

igår va vi ju på bvc leo och jag !
det va en jobbig resa dit eftersom Leo inte gillar att åka bil
och när jag är själv blir det svårt att roa honom samtidigt.
så det va kämpigt !
men väl framme va han jätte glad och visade bvc sköterskan allt han kan.
att han kan åla och krypa och gå mellan möblerna.
så hon tyckte att han har brottom i livet !
väldigt aktiv för sin ålder sa hon.
han hade bara gått upp 60 gram och vuxit 0,5 cm så han är en liten kille.
han har ju fortfarande 68 i vissa kläder. men allt jag köper köper jag i 74.
och hoppas att han växer i det vart efter !
min lilla kille.
men i övrigt tyckte hon att han ser fin och frisk ut.
och det gör han... helt underbart härliga blickar kan man få av honom !


ikväll ska felicia förmodligen prova på bordtennis.
så vi ska åka till viken och denna gången får ellen också följa med och testa.
sen vill ellen hellre gå på saras gympa och då får de dela på sig !
men första gången så här tänkte vi att bägge kunde testa och att både petri och jag är med eftersom Leo ska vara med.
jag hoppas att det är en sport som hon kommer gilla.
jag skulle vilja börja träna badminton för det tycker jag om.
och naturligtvis friskis och svettis.. det är sååå skönt för kroppen !


neej, nu ska jag hämta mig lite kaffe...
men jag kansk eskriver senare sen !

kram !!!

Inga kommentarer: