tisdag 22 september 2009

regn och regn. massa regn..
jag hann i alla fall ta en promenad innan det kom.
fy.. jag gillar inte detta väder alls.
men men svea har varit ute och barnen ska på bad senare så
man behöver ju inte vara ute så mycket mer idag.
synd om petri bara som måste åka moppe hem.


just nu sitter jag här, Leo sover och tjejerna som har studiedag är med grannens
dotter som har sovit över här. dom spelar wii.
så det är ganska lugnt här hemma måste jag säga. !

jag håller just nu på att leta efter ett tradera paket som verkar ha kommit till fel person.
så hur jag ska lösa det vet jag inte.
i värsta fall får jag betala tilbaka hela summan på nästan 500 kronor...
det har jag ingen lust med kan jag säga.
men men !
hoppas att det kommer till rätta och att vi kan lösa det !


godis sugen som satan är jag idag..
det känns inte alls bra. men man får helt enkelt tänka på något annat en stund !


nu ska jag sätta fart med mitt paket sökande !
puss och kram på er !

Inga kommentarer: