tisdag 27 oktober 2009

kan inte påstå att det händer såmycket alls i mitt liv just nu !
leo tar upp mycket av min tid när tjejerna är i skolan !
nu är det höstlov så då är allihopa hemma.
det är ganska skönt. och i morgon är det redan onsdag !
tiden går så fort.
idag har jag varit och röntgat min höft som värker.
har haft nackspärr hela natten så det va ingen höjdar natt kan man inte påstå.
men nu känns det bättre !
men jag vill kommaigång med träningen igen för jag känne mig så svag !
men det får väl vänta tills röntgen svaren kommer !

just nu sover alla i huset utom petri och jag !
men jag ska snart krypa ner för det är ju en dag i morgon med.
och då ska vi på marknad!
det blir trevligt de !
får se om man kan fynda lite !

jag har betalat räkningar oh lite sånt denna kvällen.
så det känns skönt att ha det klart i tid...
nu ska jag hoppa in i duschen och sen natti natti !

men jag skriver nog snart igen !!

puss och kram !

Inga kommentarer: