torsdag 22 oktober 2009

migrän! skit dag !

japp idag har jag haft migrän
och det är absolut det värsta jag vet !
allra helst såna som innbär illamående !
och det va en sån idag ! fy !
och petri kunde inte va hemma idag och hjälpa med leo
så det va bara att beska med !
och de va nog kanske det som gjorde att det gick över ganska fort.
eller över och över ! det blev bättre !

nu sitter jag och dricker kvällskaffe !
ska snart hoppa in i duschen.
leo sover här bredvid och tjejerna har nog också somnat !
vi sa god natt för en stund sen !
i morgon är det storsamling i skolan !
så då får jag åka dit på morgonen och titta på dom !
dom brukar vara så duktiga !


idag kom mamma hit med en byrå...
så den ska stå i hallen.
det är en sån där apoteks bänk !
så den ska jag ha mössor och vantar och annar bra i .
finns aldrig tillräckligt utrymme i hallen !
och eftersom vi är så många så måste hallen fungera!



sov gott allihopa !

puss och kram !

Inga kommentarer: