måndag 8 mars 2010

lite trött och allmänt utmattad sitter jag här i sovrummet o glor på datan...
har jobbat lite med ekonomin ikväll..
trist men man måste ju ha koll....
och vi behöver spara pengar till staket så leo kan vara ute och leka i sommar,
och en syskonvagn eftersom leo fortfarande sitter i vagn när bebisen kommer.
sen är de ju alla vanliga räkningar och ved som ska beställas.

phu... de e så trist att pengarna bara rullar ut snabbare än dom kommer in.

nu är jag inne i vecka 14.. och har börjat känna min lilla bubbla där inne.
härliga känslor.
men längtar efter de riktiga rörelserna som man känner utifrån.
snart kommer de också...


jag har tyvärr haft en hel del blodsocker fall....
jätte jobbigt.
om jag ska slippa dom måste jag äta med två timmars mellanrum.


nu ska jag äta en apelsin sen ska jag sova,,,,

kram på er

Inga kommentarer: