fredag 12 mars 2010

vecka 15....

idag går jag in i vecka 15...
det känns så otroligt skönt.
att dagarna går och magen putar mer och mer !
jag har visserligen gått upp ett par kilon.
vilket aldrig är kul men det blir ju så när man är gravid.
snart om ett par veckor är det dags för rutin ultraljudet.
den 12 april ska vi dit.
det ska bli mysigt !

idag är det fredag och det har varit toppen väder i ett par dagar så
man har kännt att våren är på ingång.
men sen idag kommer det snö från himlen vilket inte alls ser skoj ut.
så jag hoppas att det vänder snart för detta är inte kul !
jag vill ha sol och vår!

i två dagar nu så har petri och jag varit ute på lång promenad.
sex km ca med svea och leo i vagnen. mysigt har det varit !
så det blir väl en lite runda idag med hoppas jag.
men jag vill att det ska sluta komma snö först !


hoppas att det blir en fin dag och en toppen helg...

puss och kram på er !

hej svejs !


Inga kommentarer: