tisdag 27 april 2010

hm....

jag antar att ytterligare en dag är över...
lite har jag ju fått gjort i alla fall.
på morgonen ringde jag viktiga samtal.
efter det tömde jag ut hela linneskåpet för att vi ska rensa det.
sen började jag städa duschen men det blev bara påbörjat.
efter det va Leo och jag ute och lekte ca 1,5 timmar och sen åt vi lunch!
petri va ute och klöv ved från tio på morgonen till åtta på kvällen nu. så han kommer nog ha lite träningsverk i morgon !
efter vår ute lek lagade jag mat och fixade lite i köket.
sen va det dags att gå ut igen en liten stund.

och på eftermiddagen och kvällen så har jag fått mer gjort.
skrivit viktiga brev och ansökningar.
och betala räkningar och skrivit ut en massa viktiga papper och sökt en massa info på nätet.
och så har jag duschat leo och mig och eldat så klart. felicia och ellen fick också varsin dusch !
och så har jag startat diskmaskinen och fixat rent på bänkarna.....
nu är jag trött...så snart ska jag krypa ner...

i morgon är ju en ny dag....
och vad ska man hitta på då då ?
jag hoppas att jag får med petri till tipppen en sväng men det vet man aldrig !
sen ska jag försöka rensa klart linneskåpet och göra fint i det !
och eventuellt kasta ut lite annonser på tradera.... i övrigt vet jag inte.
det blir nog att vara ute lite. och jag ska försöka kamma och borsta svea och klippa tassar...
hon fick ju en dusch idag ute eftersom hon rullade sig i vad jag tror va grävlings bajs.
blä... hon är en liten äckelvovve ibland...


nej.... nu är det dags att ta natter...
sov gott allisammans !

puss och kram på er !



Inga kommentarer: