onsdag 28 april 2010

mycket att skriva

tänkte vi skulle söka bostadsbidrag.
eftersom vi sänkt vår inkomst sen petri förlorade jobbet.
men fy va saker det är att fylla i.
allra helst när man har eget hus då ska man fylla i
datum när man köpte huset och hur mycket lånet va på och va det är kvar
och så ska man räkna hit och dit.
en massa saker att skriva.
jag va ju även tvungen att skriva brev till akassan eftersom det blivit något fel när jag betalat in en avgift förra året. antar att jag använde fel inbetalningskort.
så jag va tvungen att skriva enförklaring till detta så att jag kan få igång akassan från den 5/5.
så är det en hel del annat också som jag har skrivit. några fondansökningar och så.
så sen igår tycker jag att jag sprungit runt och skrivit en massa saker.
räknat och kollat viktiga papper.
men snart är det klart.
nu är det bara petri som ska kolla huspapprena ochsen är det klart... tror jag i alla fall.
sen måste vi bara skicka alltihopa också !


idag är det trist väder.
grått trist och kallt.
mina ben och fötter och händer är jätte svullna så det värker i dom !
inget kul alls måste jag säga !
men det går ju inte göra så mycket åt .

nej. nu ska jag sätta fart igen !

ha en bra dag på er!

kram !


1 kommentar:

Tina sa...

ja jag hatar att fylla i alla blanketter mm till olika myndigheter, blir så nervös att jag fyller i fel. Nu har jag röstat på din bebis, jag tror att det är en liten tjeja i magen :-)