lördag 10 april 2010

skitväder idag !

idag är det inget skojsigt väder!
jag skulle kunna sova bort denna dagen !
petri är också trött så det får man nog skylla på vädret.
leo sover just nu !
så jag ska nog passa på jag med.
men tänkte uppdatera här först !

nu är det bara knappt två dagar kvar sen får jag se mitt lilla troll som ligger i magen !
vi ska på ultraljud klockan tio på måndag !
det ska bli mysigt !
och på tisdag ska vi till bvc och mäta och väga Leo det ska också blir skoj !
se om vår lilla kille vuxit någe.
i övrigt händer det inte så mycket nästa vecka...
kanske fika med kristin på torsdag....
hon ska göra sitt första ultra på onsdag. ska bli kul att se.


idag ska vi göra tacos.
så när leo vaknar ska vi åka till affären !
finns inte mycket annat att skriva här just nu !

puss och kram och hoppas ni har en toppen dag ...

Inga kommentarer: