torsdag 29 juli 2010

så blev de regnperiod

ja nu är vi inne i en regnperiod.
det har regnat ett dygn nu.
jag vet inte hur mycket det kommit
men det är nog en hel del.det åskade en hel del i natt också.
vaknade av blixten som lös upp sovrummet.
men somnade om igen och leo också.
tyvärr så har jag även haft kramp i benen flera gånger i natt
så jag har nog inte sovit så mycket.och idag har jag varit hemskt trött....
nu sitter jag här med sammandragningar och väntar på att dom ska gå över.
är ju inte riktigt dags än...
vi ska hinna åka till ullared först !

idag har vi haft tråkigt och knappt orkat göra något.leo har också varit lite lugnare än vanligt så vädret gör en helt väck.


tänkte lägga in en bild på min mage idag. i morgon går jag in i vecka 35.
och nu är det bara knappt 40 dagar kvar.
och på onsdag nästa vecka ska vi på ultraljud igen.härligt ! hoppas att bebisen växt till sig lite !
nu ska jag sova... god natt med er!

kram !!!

Inga kommentarer: