söndag 1 augusti 2010

nedräkningen har börjat.
snart kommer mina tjejer hem!
och det ska bli så skönt att ha dom hemma igen !
det har varit två långa veckor.
visst va de värre innan vi fick leo.
men även han har längtat och man har
märkt att han saknat dom på hans humör!
har har inte alls varit på topp hela tiden !
ska bli kul att se hur han reagerar när domkommer hem !

om ca en timma kommer dom !

sen kommer dagarna bli som vanligt igen och det är skönt !


på onsdag ska jag på tillväxtultra och se om bebisen vuxit.
det ska bli kul att få se den lilla igen !
sen på torsdag tidigt på morgonen åker vi till ullared.
sen på måndag nästa vecka är det dags för barnmorske besök.
och då är jag inne i vecka 36. så dagarna tickar på nu !
önskar bara att min rygg kunde sluta göra så ont.
jag tror att bebisen är fixerad nu för ibland domnar mitt bäcken
och det känns som om bebisen vrider på huvudet !
men jag vet ju att Leo inte fixerade sig alls och felicia va sen med det !
så jag har förmodligen fel !


idag har vi städat här hemma.
och möblerat om lite i sovrummet.
blir skönt att få ligga ytterst igen eftersom jag är uppe ett par
gånger varje natt och det kommer nog bli mer sånt när bebisen kommer !


nu ska jag åka till affären.
köpa lite små saker innan tjejerna kommer.
skriver säkert senare igen !

puss och kram !

Inga kommentarer: