tisdag 3 augusti 2010

ullared!

i morgon vid denna tiden är vi på väg mot ullared.
och i morgon har jag fått se min bebis igen !
och jag hoppas verkligen att den lilla har vuxit!
jag har verkligen försökt äta ordentligt !

denna resa måste bli rolig och mysig !
jag vill verkligen det !
sen dröjjer det ett tag innan vi kan åka någonstans igen .
och innan vi har råd att åka någonstans !
tjejerna är så laddade.....
dom har packat klart allt dom ska ha med sig !
jag har packat hälften än så länge !
just nu håller jag på och steker pannkakor !
sen ska jag steka ägg lite senare. eller koka. få se vad majoriteten föredrar just nu !
sen packa det sista och sen skriva inköpslistor inför i morgon !
sen slocknar jag förhoppningsvis tidigt ikväll så att man orkar vara på bra humör i morgon !


klockan halv tolv ska jag vara på ultraljudet.
det ska bli mysigt att få se den lilla !
och jag kommer lägga ut bilder så fort jag kommer hem från ullared !


nu ska jag fortsätta med mina pannkakor och påbörja köttfärssåsen som vi ska ha idag !


ha en toppen dag !

puss på er !


Inga kommentarer: