lördag 6 november 2010

vissa dagar är bara så sköna!

ja idag är en sån där dag som man faktiskt hittills inte kan klaga på något!
allt har varit toppen.Leo är på jätte bra humör. likaså Nikita.
troligen för att hon har fått ersättning så det verkar som om hon blir mer nöjd då !
troligen har min bröstmjölk sinat ! men jag kommer att amma så mycket jag kan och kombinera det med ersättning ! jag vill kunna ge henne allt det nyttiga hon behöver i alla fall.

idag har vi bara mysat !
och så ska det väl fortsätta
nu står maten i ugnen och när vi har ätit så ska vi gå ut och gå i solen !
hoppas bara man hinner ut innan solen försvinner. i vilket fall ska vi ut !
Leo och jag behöver det ! allra helst vi. men Petri och Nikita behöver det ju också !


jag kanske skriver mer senare !

kram till er !

Inga kommentarer: