tisdag 28 december 2010

den kom och den gick !

ja julen den kom och den gick med fart !
julafton låg jag i migrän och mådde illa.
så Petri fick ta hand om de små mestadels. piggnade till på kvällen.
juldagen spenderade vi hos min mor med mina syskon och deras barn !
det va trevligt !
annandagen va vi här hemma med alla våra ban och kims pojkvän kim och michelles pojkvän simon.
det va mysigt och lugnt som vanligt !
alla barnen verkade nöjda med klapparna.
allra helst felicia och ellen som fick varsin kamera.
dom va super nöjda med det !


så nu nalkas nyår....
och efter det blir det hårda bud för innan dopet vill jag ha gått ner ett par kilo till.
men först kommer min lilla killes födelsedag.
den 4 januari blir han ju två år !
min lilla kille. fy va de här två åren har gått fort.
den 17 januari ska vi inskola honom på dagis.hur ska de bli? så annorlunda. han och jag som aldrig varit borta från varandra.
det längsta är den natten då Nikita föddes då va vi borta från varandra exakt ett dygn och jag grät till och med på bb för att jag saknade min lilla sork !
knasikt men sant !



nu är det dags att söva om min lilla dam sen är det nog dags för mig med !!!
god natt på er !

kramn !

Inga kommentarer: