måndag 6 december 2010

har jag några läsare!

ja jag undrar. är det någon som läser min blogg längre.
nu har den ju snart funnits i tre år.
och i början hade jag massor av läsare. men nu vet jag inte !
så om ni vill ni som läser kan ni ju lägga en kommentar så man vet.
ni kan ju vara annonyma.

i alla fall så blir det ju inte att jag uppdaterar lika ofta nu sen jag har två små
att ta hand om ! dom tar all min tid nästan !
och när kvällen kommer så försöker jag träna en timma eller umgås med de
stora barnen och min man. och fixa vissa saker som måste bli gjorda när de små sover !

idag ska jag ha tvätt dag här hemma.
lite plock och lite bus.
kanske om jag får chansen så kan jag kanske träna vid lunch tid medans Leo sover.
det är ju alltid skönare att träna på dagen eller helst morgonen !
jag är lite små trött idag. men jag kommer nog snart igång !


bäst att sätta fart ! men jag skriver så snart jag kan igen !

puss och kram på er allihopa i fall jag har några läsare !



Inga kommentarer: