onsdag 30 april 2014

njuter !

nu äntligen har 8 veckor gått sen op. och jag är igång med lite träning!
ganska mycket om man tänker att jag varit ganska inaktiv.
denna stress som man får i kroppen när man inte får röra sig ! hu. den är inte rolig.
nu känner jag bara ren lycka att i alla fall få börja med konditions pass.
jag kör crosstrainer och lite zumba och promenader. och det känns super.

kan inte helt låta bli boxnings säcken så den får sig en omgång lätt boxning den med.
nu ska fläsket bort.
ska försöka hålla i detta nu så att man får känna den där glädjen då kroppen faktiskt känns lätt igen.

kilona går långsamt neråt och maten börjar jag få någorlunda koll på igen!
känner inte alls samma sug efter saker längre.
har haft tre faste dagar med max 500 kcal än så länge och det känns bra.
mycket lättare när man jobbar.
då rullar det lixom på!
mätte mig igår och måtten går också sakta men säkert neråt, även om jag fortfarande är ganska svullen på magen och har lite vätska i krppen. men det är på g i alla fall !

jag skulle haft faste dag idag, men jag tror jag tar det i morgon för att då jobbar jag och då är det lättare.
annars är det måndag och torsdag som gäller.

idag ska jag försöka få tiden att räcka till så att jag kan storhandla !
massa nyttigheter!

ser fram i mot en bra dag !

//Elin//

Inga kommentarer: