fredag 4 juli 2014

jobbet igen!

åter igen sitter jag här på jobbet och skriver.
lite lugnt i kassan just nu så då passar jag på!
jag springer mellan att vara receptionist och undersköterska.
men det är kul! kul när det händer något.

igår slutade jag halv fyra hämtade barnen fyra och sen hade vi glass mys och duschade och målade och klippte naglar. sen somnade de små trollen runt sju och jag tog tag i träningen i stället.
så tre pass har jag hunnit med denna vecka, och tänkte hinna två till innan söndag.
vågen visade ett kilo mindre idag. men å andra sidan är det bara ett kilo så det kan lika gärna vara så att jag gått upp det i morgon plus ett till... suck....
jag önskar att jag kunde få till det. att ämnesomsättningen och kroppen skulle vilja som jag vill och att jag fasktiskt går ner.
bara ett kilo i veckan skulle va toppen. helst två dock!


trodde jag skulle hinna skriva ett långt inlägg och berätta en hel massa. men verkar som att varje gång jag startar så blir jag avbruten så nu ger jag upp...

men jag skriver snart igen !


//Elin//

Inga kommentarer: