torsdag 10 juli 2014

snart semester

envecka kvar sen är det semester och vi kommer att åka till Finland och hälsa på släkten.
det kommer säkert bli lika kul som jobbigt.
vi kommer att vara där i tio dagar. så kommer vara ganska nöjd när jag väl kommer hem med tanke på att jag inte gillar att vara på resande fot egentligen.
jag är ju en hemmamänniska.

i morgon jobbar jag till fem. det känns så där på en fredag, men nån måste ju göra det också.
sen är det ju helg så då får man njuta av den. och invänta semestern.
nästa vecka jobbar jag bara 4 dagar och då slutar jag tidigt två av dom så det känns ju rätt så ok.
denna vecka har varit ganska tung precis som förra veckan va ganska tung.
denna vecka har jag dock sluppit jobba över så det känns ju rätt så skönt.
jag känner mig lite trött och sliten och skulle behöva vara ledig en dag bara för att kunna koppla bort allt. men snart snart snart är det ledigt.



idag ska jag sluta klockan tre sen ska jag hem och hämta mina små troll klockan fyra.
sen ska jag fixa lite god kvällsmat till dom och mysa tills det är dags att sova.
sen ska jag träna.
det ska bli så skönt att få köra ett ordentligt pass . i går va jag på zumban.och skakade rumpa. det va super kul. och super skönt.
och kul att träffa kompisarna. och prata lite skit en stund efter.

en vecka kvar innan finlands resan och jag har fortfarande inte gått ner i vikt.
jag skulle ha gått ner ett par kilo i alla fall. men icke.


får ta tag i de och kämpa efter resan !
be min svåger och hjälp.

//Elin//

Inga kommentarer: