fredag 31 oktober 2014

nystart

nu är det dags för en ny start. jag har laddat hemma med ett nytt koncept. ska testa om detta funkar lika bra för mig som för de andra som är med på ett forum på nätet.
jag skulle ha börjat i morgon men med min migrän jag hade i morse så sköt jag på det till i morgon !

så, jag har skaffat en bok där jag ska skriva i mina värden och vad jag äter och dricker.
sen ska jag följa ett bestämt kost schema med en kostcoach som hjälper mig med vad jag ska äta under 12 veckor.
den första veckan är tuffast.
sen de tre kommande veckorna är också ganska tuffa. och 8 veckor stabilisering där man fortafarande går ner i vikt fast i ett lugnt tempo.
dom jag har sett har gått ner mellan 5 och 20 kilo på 12 veckor.
jag skulle vara otroligt lycklig om jag kunde gå ner typ 13-15 kilo.

så det får bli mitt mål, att innan min födelsedag ska jag ha gått ner 13 kilo och orka springa 6 km på en gång på ca 30 minuter, nästa mål blir milen på max 65 minuter.

nu ska det hända grejer.
den här första veckan med dieten får jag inte träna något. för den är så extremt jobbig ändå för kropppen.... men sen rekommenderas minst 30 minuters aktiv träning per dag !


så. bilder på min nuvarande kropp är tagna och måtten nerskrivna. och alla näringsprodukter som jag måste ha köpta.
nu har jag inget att skylla på mer än ont om tid för träning, men jag ska få det att funka. på ett sätt ska det gå!
för vill man något tillräckligt mycket så går det !

uppdatering här så småningom !

//Elin//

Inga kommentarer: