onsdag 25 mars 2009

hm!!! kallt blev de !!!

ja man kan ju fråga sig om vintern är tillbaka för i natt har det varit 12 minus.
fy.... burr.... så i morse när vi vaknade så fanns det inte mycket värme kvar inne heller! men nu har jag eldat så nu är det varmt och gott här inne!

just nu sover Leo. jag har duschat och fixat till mig.
det gäller ju och passa på när han tillåter det !
de va himla skönt måste jag säga !
idag har vi inte varit ute och gått än, eftersom det va så kallt på morgonen så ville jag inte ta ut Leo !
men om någon timma borde man kunna gå ut för nu är ju solen framme. så det kanske värms upp lite ute.
det är så trist att det kom kyla och snö igen !
jag som vill ha vår !

igår va Leo och jag i söderköping hos min syster !
vi fikade med min syster och hanna. det va mycket trevligt !
och leo fick massa gos...
syrrans hund va himla nyfiken på Leo...

idag ska vi till tandläkaren med Felicia hon ska laga ett litet hål.
i övrigt så händer det inte så där jätte mycket !

jag satt och tänkte igår...
jag vill verkligen ha fler barn.
och det vill ju petri också !
så jag hoppas att vi kan bli gravida i år.
att det inte blir så långt mellan leo och hans eventuella lillasyster eller bror.
det vore underbart.
när jag tittar på tv programmet familjen annorlunda. så vill jag också ha det så.
det ser så mycigt ut och barnen verkar må bra av att ha syskon och klaar sig himla mycket bättre..

nej... nu vakna min lilla kille !
men jag kanske skriver senare igen !!!

puss och kram på er !

Inga kommentarer: