fredag 27 mars 2009

nu är jag trött !!!

det har vräkt ner snö idag !
det ligger väl ca 15 cm på marken och det är slaskigt !
inget skoj väder !
jag vill ha vår nu !
vi har i alla fall skjutsat alla barn till sina andra föräldrar
och så passade vi på att shoppa lite !
helt ok eftermiddag.

vi kom hem vid 20 tiden ikväll !
så nu är jag riktigt trött måste jag säga !!!
jag ska krypa ner nu!
Leo sover på sin plats och petri ser på tv.
jag skulle behöva åka in till stan i morgon igen egentligen !
men jag har ingen at åka med.
alltså att vandra omkring med på stan!
och det är trist att gå ensam !
så vi får väl se i morgon !
jag skulle behöva handla strumpor till Leo
och underkläder till mig själv.
och en födelsedags present till petri !
så lite grejjer finns det ju att inhandla !

jag har ju en lång iköpslista inför dopet. så det måste jag väl fixa lite pö om pö. för annars kostar det ju massor !
vi köpte i alla fall ett wii fit idag !
så nu kan jag sätta fart och träna...
det känns ju riktigt skoj ! då kan jag passa på när Leo
är på gott humör eller sover.
är han på gott humör så kan han ligga under sitt gym och leka och prata med mig samtidgigt ! det funkar ju !
så då kanske jag kan gå en timma på morgonen och sen träna en timma någongång under dagen ! eller kvällen !!
då blir man ju piggare också !
och nu vill jag gå ner de sista kilona.
det är ju "bara" 23 kilo kvar !


nej.... nu ska jag krypa ner och krama min kudde.
men jag skriver säkert ett inlägg eller två i morgon också !

puss och kram !
natti natti !



Inga kommentarer: